Održana prva mrežna konferencija Laudata o društvenom poduzetništvu

U sklopu projekta koji provodi Laudato d.o.o. u srijedu, 24.11.2021. održala se prva mrežna konferencija na temu društvenog poduzetništva koja se prenosila uživo na društvenim mrežama Laudato televizije i Laudato d.o.o. Društvenog poduzetništva.

Autor
Laudato
Fotograf
Laudato

Na mrežnoj konferenciji okupili smo mlade poduzetnike – don Mihovila Kurkuta, direktora nakladničke kuće 'Salesiana', Marka Paradžika, predsjednika udruge 'Obnova' te Marijetu Martić, direktoricu branda 'King's Daughter', koji su zakoračili u svijet društvenog poduzetništva.

Vlada RH je još 2015. godine usvojila strategiju razvoja društvenog poduzetništva za razdoblje od 2015. do 2020. godine. Strategijom je osigurano 270.650.000,00 kn za razvoj društvenog poduzetništva, od čega je najveći dio sredstava iz Europskog socijalnog fonda, u koji pripada i naš projekt transformacije u društveno poduzeće.

Htjeli su utjecati na društvo i u svijetu biti promjena koju žele vidjeti

U sklopu emisije voditelj Filip Panza osvrnuo se na temeljna pitanja o osnivanju brandova i udruga u kojima direktori djeluju. Srž osnivanja svih društvenih poduzeća trebala bi biti orijentiranost na viši društveni cilj, ekološka prihvatljivost i distribucija sadržaja koja je u skladu s propisima udruga i poduzećima kojima profit nije na prvome mjestu.

„Emina i ja krenuli smo u ovaj projekt kao katoličke influenserice jer smo htjele utjecati na društvo tj. na ono što društveno poduzetništvo i jest – ne gledati na profit nego utjecati na društvo svojim stavovima, mišljenjima i svjedočanstvima. Prije svega, nas dvije smo obične djevojke koju su htjele pokazati mladima da unatoč padovima i poteškoćama uspijevamo živjeti Evanđelje i davati vremena Kristu u svakodnevnici. Chance To Walk je prvi projekt s kojim smo započele. Iz njega se razvio brand 'King's Daughter'. Vidjeli smo kako većina naše publike čine žene i uvidjele smo kako žene imaju najviše problema s tom očinskom figurom koja im je potrebna u životu. Upravo preko branda 'King's Daughter' htjele smo pokazati mladim djevojkama da, iako nisu imale možda zemaljskog oca, ipak imaju našeg Oca na nebesima.“ kazala je Marijeta.

Don Mihovil Kurkut, direktor nakladničke kuće 'Salesiana' naglasak je stavio na poziv i poslanje koje nam Gospodin upućuje. „Mi salezijanci ovim projektom i nakladničkom kućom nemamo cilj obogatiti se. Želimo svojim sadržajem doprijeti do ljudi i svojim poslanjem njima navijestiti Radosnu vijest. Tu im nudimo kvalitetan sadržaj i kvalitetne naslove pomoću kojih oni mogu biti bliže Bogu. Naravno da je i meni kao direktoru teško u nekim trenutcima balansirati svećenički poziv i poziv direktora, ali to uspijevam s dobrom pripremom i molitvom. Ja se tu trebam najprije osnažiti i pripremiti za nadolazeće situacije koje mogu biti neugodne, ali i neophodne za jedno poduzeće. Pogotovo kada nekome trebate uputiti nekakvu kritiku. U našoj kući trenutno je zaposlenih oko šest mladih osoba koje aktivno rade, te dvoje vanjskih suradnika.“ pojasnio je don Mihovil.

Marko Paradžik, predsjednik udruge 'Obnova' objasnio je proces edukacije. S obzirom da je pravnik, vrlo brzo se upoznao s radom društvenih poduzeća te je svoju udrugu prijavio na projekt EU fondova. „Udruga djeluje još od 2014. godine. Mi kao nacija kafiće doživljavamo kao mjesto susreta. Mjesto u kojem se održavaju i važni sastanci, razvijaju ideje i važni razgovori. Tako smo se i mi odlučili naše podcaste i gostovanja uobličiti u jedan format formalnih i neformalnih razgovora pomoću kojih naši slušatelji mogu saznati neke važne i edukativne informacije iz svakodnevnog života ali i duhovne i psihološke savjete.“ Cijeli video dostupan je na službenim stranicama Laudato televizije i Laudato d.o.o. društvenog poduzetništva.

 

Fotogalerija